maandag 1 december 2014

What's cooking op 1 december


Ik bakte zalmfilets
en kookte bulghur.
Maar daarmee kon het natuurlijk niet klaar zijn.
Onze dagelijkse portie groene vitamines moest wel ingenomen!

En in het kader van
'ik heb niet zo veel meer uit het groentepakket',
werd het wederom iets experimenteels.
Och, je kent me inmiddels ;)

In de blender ging:
een portie zwarte kool,
een blik tomaten,
wat citroensap
en ketjap.
Resultaat?
Prachtige groene kleur, maar matige smaak!



Ik dacht er even over na...

Toegevoegd werd:
pijnboompitten
en tomatenketchup.
 Resultaat?
Nog steeds een hulk-kleur, maar qua smaak veel beter!

En op mijn bord
zag het er dan zo uit:
 

Zelfs onze oudste was best enthousiast!
Hij mengde het zaakje
en hieronder kun je zien hoe dat er dan uitzag.
Sorry, de foto is ietwat vaag
maar hij kiekte 'm zelf!


En om je te bewijzen
dat hij toch zeker wel oog heeft
voor esthetiek,
nog maar even een foto
van zijn yoghurt met zelfgemaakte bonbon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten