woensdag 14 januari 2015

What's cooking op 14 januari

Ernst en ik aten vandaag
wat over was van gisteren.
Omdat het niet genoeg was voor ons viertjes,
besloot ik voor de kinderen
iets anders te maken.

Ik klutste wat eieren, met een avocado en een lepel kefir
en schonk dit in een ovenschaaltje
wat ik 'bekleed' had met gerookte zalm.
Er ging nog een beetje fijngesneden radijs doorheen
en bovenop kwam als toefje
een aardappelrozetje!
 Het zag er feestelijk uit!


 Natuurlijk waren de kinderen ietwat wantrouwig
tegenover dat 'drillende puddinkje' in het schaaltje.
Wanneer leren ze dat toch eens af!


Ze vonden het niet super lekker,
maar wilden toch ook niet ruilen met Ernst of mij ;)
Geeft niet, wij aten ook erg lekker!
De ovenschotel leek wat zachter van smaak vandaag.
De smaken zullen zich,
 deze dag in de koelkast,
goed gemengd hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten