dinsdag 3 februari 2015

What's cooking op 3 februari

Er zat vandaag spinazie in het pakket.
En ja, er is maar 1 topper 
die ik daar in dit huis mee kan maken:
tagliatelle met gerookte zalm en spinazie!

Omdat ik geen zin had de spinazie fijn te snijden ;)
besloot ik die met wat kefir
(bij gebrek aan room)
te blenderen.
Voor net wat meer smaak
voegde ik er nog een stukje witte Turkse schapenkaas aan toe.
Zie hier de groene saus ontstaan:


Ik kookte de tagliatelle gaar
en roerde toen de saus erdoorheen.
Ik voegde de stukjes gerookte zalm toe
en liet alles in de kookoven nog een paar minuten garen.
Ongeveer zo lang als het duurde om de tafel te dekken...

Op ons bord 
zag de tagliatelle met gerookte zalm en spinaziesaus
er dan zo uit:


En na een schamele 10 minuten zagen onze borden,
ook die van de kinderen(!),
er zo uit:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten