vrijdag 6 februari 2015

What's cooking op 6 februari

Vanmorgen werd me aan de schoolpoort
een lekker ochtendje toegewenst.
Oh, en dat heb ik zeker gehad.
Ik heb op mijn gemak wat aangetutterd in huis:
taakje hier, taakje daar...

Maar uiteindelijk blijkt dan
dat ik best een strenge baas ben voor mezelf!
Ik kwam pas om 11.30 uur toe 
aan het nemen van een koffiepauze ;)


Wat ik dan zoal deed?
Och, het dagelijkse van stofzuigen, 
kattenbak schoonmaken
en vaat opruimen.
Daarna zette ik het 'zuivel-lijntje' op,
blogde erover
en bakte ik de drie broden
die sinds gisteren stonden te gisten.



  En dan natuurlijk ervoor zorgen
dat ik daadwerkelijk lunch
tijdens lunchtijd...


's Middags bracht ik samen met de jongste
onze voorraad chocolade weer op peil.



En tijdens zijn 20 minuten game-tijd
bereidde ik deze rode bietenburgers voor.
Die stonden immers op de planning om 's avonds te eten.


En inderdaad 's avonds...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten