dinsdag 3 maart 2015

Als ik toch een kast had...

Als ik toch eens een paleis had,
of een grote woonboerderij,
met plaats voor een hele grote kast,
en geld om een heleboel servies te kopen...
Oh ja, dan
was het hek van de dam.
Want als er één schaaltje over de drempel is,
volgen er meer!
Ik ben een echt serviezenmeisje ;)

Tot dan moet ik het doen 
met het opvullen van de schaarse plekjes die ik nog heb
met onverwachte vondsten.
En dat doe ik dus maar al te graag.
Zoals met die kleine juweeltjes die ik zaterdag vond:



We kochten dit allemaal 
bij de Terre des Hommes-winkel hier in Helmond.
Vooral de kop en schotel vind ik zo mooi!

Later die dag 
vonden we ook nog een ovenrooster
wat we willen gebruiken voor het drogen van fruit.
We laten je weten of het werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten