zondag 1 maart 2015

Nieuw: Ernst's Wazige Waanideeën

-Zeg Ernst, 
wil jij niet eens een keer iets schrijven voor op de blog?
-Euhhhh...
(hoe klets ik me hier nou onderuit?)
-Ik ben niet zo'n begenadigd schrijvers als jij schat.
(lijkt me een goed antwoord, kijken of ze erin trapt)
-Dat hoeft ook niet.
(ik was er al bang voor)

-Nou ik weet het niet hoor...
-Waar moet het dan over gaan?
-Nou gewoon iets wat je leuk vindt.
Misschien iets in een wekelijks terugkerend item?
(wekelijks?
<slik>
dat is iedere zeven dagen weer!
<dubbel slik>)

Maar ja, zoals dat gaat
(en waarschijnlijk ook al wel bedacht was door vrouwlief)
het zaadje was gezaaid
er er vormden zich al ideeën.

 Wekelijks?
Tweewekelijks?
In ieder geval wordt het een vast item!
  
En een vast item behoeft natuurlijk een coole naam.
Maar wat vind ik dan leuk?
(buiten mijn vrouw en kinderen natuurlijk)
De naam vormde zich al snel.
Wat dachten jullie van:


Ernst's Wazige Waanideeën



En ik denk dat ik mijn eerste onderwerp al heb.


http://www.knowhownu.nl/wp-content/uploads/2012/12/struisvogelei_600.jpg
Foto van internet.

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten