vrijdag 13 maart 2015

What's cooking op 13 maart: kaas-uienbrood

Mijn vader is jarig vandaag
en ik besloot hem dit jaar eens wat anders te geven!
Zo kwam het,
dat ik vandaag uren in de keuken stond
om kaas-uienbroodjes te maken
en hawai-punten.

 Ik gebruikte dit recept als basis
en dat betekent dat ik toch zo'n 2,5 uur verder was
voor de broodjes in etappes de oven in gingen.




Na 20 minuten haalde ik de eerste lading uit de oven
en verspreidde zich een heerlijke geur door het huis!
 Een geur die na de tweede en derde lichting
natuurlijk alleen nog maar lekkerder was!






Het plan was om alle broodjes cadeau te doen.
Maar de geur en de jaloerse appjes van Ernst
deden me besluiten toch ook maar iets achter te houden.
En dus gaan we morgenmiddag proeven
of het wel lekker is wat we weggeven hebben...
Oei, oei, als het maar niet tegen valt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten