zaterdag 27 juni 2015

In the spotlight: GoodFood and more


De trouwe lezer hier
heeft intussen wel kennisgemaakt
met enkele enthousiaste ondernemers
waar Huize D'agaraad haar voedsel vandaan haalt:
 Onze melk komt van De Stoerderij,
ons vlees komt van Sumiran
en onze groenten komen van Tuinderij Croy.


 Vandaag wil ik je graag vertellen
waar wij onze kokosproducten kopen
(en soms nog wat meer).
Dat doen we namelijk bij GoodFood and more.


GoodFood and more is gevestigd in Lieshout
en de (web)winkel van Linda van Venrooij,
een enthousiaste jonge vrouw
die wij hebben leren kennen in de veldwinkel van Tuinderij Croy
('skon' volk komt daar).

Linda stelt zich hier graag
aan jullie voor:

Mijn naam is Linda van Venrooij en mijn grote passie is natuurvoeding en alles wat met gezond leven te maken heeft. Deze passie is begonnen toen ik het boek "Eet jezelf gezond, slank en gelukkig" van Amber Albarda las. Het kwartje viel! Na het lezen van dit boek ben ik me steeds meer gaan verdiepen in suikervrije, lactosevrije en E-nummervrije voeding en ik heb dit sindsdien in mijn levensstijl toegepast. Ik voelde me direct fitter en zelfs mijn buikpijn- en hoofdpijnklachten verdwenen. Nu eet ik niet anders meer, ik maak veel dingen zelf en ik gebruik geen pakjes en zakjes. Dit bevalt me uitstekend, nooit geweten dat puur eten zó lekker kan zijn!
De passie voor natuurvoeding is een grote hobby van me geworden en met GoodFood and more heb ik eindelijk van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Mijn enthousiasme voor gezonde voeding wil ik natuurlijk met zoveel mogelijk mensen delen.
Het assortiment van GoodFood and more bestaat uit producten die ik zelf gebruik, dus ik sta voor 100% achter dit aanbod. Niet alleen omdat mijn producten biologisch zijn en vrij zijn van allerlei additieven, ook omdat de boeren die deze producten verbouwen eerlijk worden behandeld. Zij krijgen een eerlijke prijs voor hun producten. Tot slot wordt bij de productie van mijn artikelen het milieu zo veel mogelijk bespaard en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Daarom nodig ik iedereen graag uit om mijn aanbod te bekijken. Dit kun je online doen in de webwinkel, maar je kuntt me ook af en toe vinden op de FeelGood Market op Strijp-S, Eindhoven, en op nog meer evenementen. Houd mijn EventAgenda goed in de gaten!

Wij doen graag boodschappen bij Linda.
Ze denkt mee,
doet soms net een stapje extra
en afhalen in Lieshout 
(om de verzendkosten te besparen)
is voor ons goed te doen.

Misschien is het ook iets voor jou?

 
disclaimer
Even voor de duidelijkheid: dit is geen reclame waarvoor wij betaald krijgen.
Regelmatig komen er mensen op ons pad die bezig zijn met goede en mooie dingen.
Linda is er daar een van en daar richten we graag even de spotlight op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten