vrijdag 3 juli 2015

Lunch met smoothie!

Uiteindelijk kreeg de hitte
me gisteren toch zodanig in zijn macht
dat ik maar moeilijk avondeten kon verzinnen.

Ik opperde iets van gebakken ei/omelet,
maar dan eigenlijk in de vorm van muffins
met het idee dat ik daar nog iets van groenten 
in zou kunnen verstoppen.
 
De meerderheid in huis stemde echter
voor pizza
en dan niet de zelfgemaakte,
maar de exemplaren die per brommer komen!

"En laten we het onszelf dan makkelijk maken",
opperde Ernst,
"en extra grote pizza's bestellen
zodat we er 2 dagen van kunnen eten."
Tja, het was te verleidelijk...

Vanmiddag met de lunch
besloot ik in ieder geval mezelf 
toch een extra shotje groenten toe te dienen.
Ik maakte een shake
van yoghurt, banaan, sinaasappel, 
paksoi, wortel (met loof) en kurkuma.
Het leverde een mooi kleurtje op in de beker
en een goed gevulde buik!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten