zaterdag 18 juli 2015

What's cooking op 18 juli 2015: Nasi met andijvie

De afgelopen week was 
heftig, raar, anders en verdrietig.
En met alle emotie
was er weinig ruimte om te koken.
Gisteravond besloten we 
de pizza-koerier nog een keer te laten komen,
maar ik wist
dat ik vandaag weer aan de slag zou gaan.
Want,
wat snakte ik naar een maaltijd
die me een meer voldaan gevoel zou geven!


Een blik in de (koel)kast vertelde me
dat er nog een bos wortels lag,
een krop andijvie
en prei.
Ik besloot dat allemaal te verwerken in een nasi.

Natuurlijk vergat ik foto's te maken
van het kookproces
en de maaltijd.
Ja, we zijn behoorlijk uit ons ritme...

 Gelukkig hadden we een portie over
en kan ik je in ieder geval een foto laten zien
van het bakje met het restje nasi ;)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten