maandag 10 augustus 2015

What's cooking op 10 augustus 2015: Nogmaals salade en een pruimencrumble


Voor de kinderen
voor Ernst en mezelf
moest ik wat anders verzinnen.
Met de lekkere makreelsalade
van vorige week in mijn hoofd
bleek dat gelukkig niet zo moeilijk!
 
 Ik bouwde de salade hetzelfde op als de vorige keer.
Alleen gebruikten we deze keer de tomaten niet rauw,
maar roosterde ik ze 20 minuten in de braadoven.
Zo lust ik ze tenminste ook ;)




's Middags
kwam er al een pruimencrumble uit de oven,
naar een (licht aangepast) recept van Francesca.

Voor het bakken:


Na het bakken:


Die pruimencrumble trakteerden we vanavond
bij Jordie en Patricia van Straat Magellaan,
ons vast adres voor koffiebonen.
Meer over dat bezoekje
hoor je later!


Oh ja,
wat er ook nog stond te borrelen vandaag:


Nee hoor,
geen slagroomsoep of andere experimentele kookkunst.
Het is onze nieuwe voorraad wasmiddel ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten