maandag 12 oktober 2015

What's cooking op 12 oktober 2015: Wannabe muffins...


Tja...
wannabe muffins...
dingen die graag muffins waren geweest,
maar slechts pudding met een korstje bleken te zijn.

Wat kan ik zeggen:
ik had nog wat aardappelpuree van gisteren
en er lagen nog twee courgettes
en ik bedacht dat ik dat samen wel kon ombouwen
tot hartige muffins.



Als je naar dit plaatje kijkt,
zou je denken dat het me gelukt is ook!

Helaas echter,
bij het openmaken
liep de hele inhoud eruit.

Och,
het smaakte toch wel op het bedje van andijvie,


of zoals bij mij,
op een bedje van rode zuurkool.


De overgebleven muffins,
of moet ik pudding zeggen,
probeer ik morgen wel weer tot iets anders te vermaken
(een lunch-soepje maakt grote kans). 

En mocht ik ooit weer
dezelfde ingrediënten hebben liggen
en er hartige muffins van willen maken,
dan ga ik eens kijken wat er gebeurt
als ik wat meer meel toevoeg
en misschien nog een ei... 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten