woensdag 21 oktober 2015

What's cooking op 20 oktober 2015: Tagliatelle met groenlof

Er lag een grote krop groenlof
en dus toog ik maar weer eens aan het zoeken op het web.
De recepten die ik tegenkwam
inspireerden me tot dit:



Ik snipperde twee uien en fruitte deze aan.
Erbij ging 2 ons rundergehakt
en dat bakte ik rul.
Ondertussen roerbakte ik in een andere pan
de fijngesneden groenlof.

De blender liet ik yoghurt vermengen
met wat tomatensaus, 2 teentjes geroosterde knoflook,
voedingsgist, zout en peper,
en verse rozemarijn, oregano en tijm.

Dit sausje liet ik even meepruttelen met het gehakt/ui-mengsel.
Na een paar minuten deed ik de groenlof erbij
en schepte het geheel goed om.

Ik serveerde het met tagliatelle
en de borden werden schoon leeggegeten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten