dinsdag 24 oktober 2017

Review: Biobite

 Vandaag wil ik jullie wat meer vertellen
over Biobite.
Ik deed onlangs mee 
aan een winactie bij Puur uit Eten
en won een pakket van Biobite.


Fijn!
Ik wilde de 'krachtkoek' van Biobite namelijk uitproberen
maar had 'm nog niet kunnen vinden
bij mijn plaatselijke Ekoplaza.

De koek van Biobite komt in twee varianten,
de LKKR Spelt en LKKR Boekweit.

Het pakket wat ik won (met 12 stuks!)
bevatte alleen die met spelt,
dus dat is de enige waar ik je iets over kan vertellen.


LKKR Spelt bevat water, havervlokken,
perenstroop, rozijnen, gierst, speltmeel,
hazelnoten, amandelen, dadels, 
zonnebloempitten, gojibessen, pompoenpitten,
abrikozen, lijnzaad, cranberries, sesamzaad,
kaneel, zout, gember en peper.
En alles bio!
Klinkt goed, toch?


Nou, de smaak is ook helemaal oke!
De koek is vol van smaak.
Stevig, maar lekker smeuïg om te eten.
Met een goede bite en vers!
(De koek blijft na het bakken twee weken goed in de koelkast
en je vindt 'm dan ook in het koelvak van de winkel.)

En, heel belangrijk,
de koek stilt zeker de lichte trek!
Ideaal als tussendoortje dus!


De oudste zoon hier in huis
houdt niet van noten
en aan hem is deze koek dus niet besteed.
De jongste daarentegen
vindt die LKKR Spelt heerlijk
en zou het liefst het hele pakket
in zijn eentje opeten...

Ik kan hem geen ongelijk geven ;)

Eens kijken of ik de LKKR Boekweit ook aan de haak kan slaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten