woensdag 14 oktober 2015

What's cooking op 14 oktober 2015: I sea tagliatelle


Het is alweer een tijdje geleden
dat ik de 'early bird delivery' van Seamore kreeg
omdat ik deelnam aan hun crowdfunding.


Vandaag aten we de I sea taglaitelle,
zeewier vermomd als...,
en om voorzichtig te beginnen
mengde ik het met onze normale tagliatelle van spelt.


Een plaatje voor het oog was het...


...én een reden voor de kinderen
om een hele hoop drama te maken!
De een zit al op theaterles,
misschien moeten we de anderen laten voetballen ;)


We aten onze tagliatelle met spinazie en gerookte zalm
en in deze combinatie
vond ik de 'zeesmaak' van het zeewier niet misplaatst,
of eigenlijk amper opvallen.

De bite was wel anders,
de wier-tagliatelle was net wat taaier dan de 'gewone'.
Even wennen, maar ik vind het niet storend.
Voor de kinderen was het die bite
waardoor de #iseapasta door de mand viel
als zijnde 'anders'.


Och, dit was pas een halve zak.
Ik heb er vier gekregen.
Tegen de tijd dat we die op hebben
zal dat 'anders' ondertussen wel bekend zijn geworden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten